Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Sprawa prosta, nie banalna ;) . Juz od jakiegos czasu mam zamiar gdzies uwieczniac swoje zlote mysli, prawdy zyciowe, pierdoly, bzdety. Jestem strasznym zapominalskim i człowiekiem ktory nieswiadomie wszystko gubi wiec najlepszym miejscem na moje wywody (nie, nie, nie wzwody) na pewno bedzie blog - ciezko bedzie z jego zgubieniem ;). Mysle ze pomysl ten rozwinie nieco moje skrzydla i znajde wiecej czasu na rozmyslanie o sprawach prostych - nie banalnych ;)  (:

A co do mojego szczescia to ..:

1. Wreszcie wszystko jest tak jak powinno, czyzbym znalazł kogos z kim chce zostać jak najdłużej??? Wydaje mi się że mam najwspanialszą dziewczyne na świecie.. tak, jest tylko moja.....(wróce do tego w przyszlych notkach). Cieszę się że wczoraj to sobie powiedzieliśmy. Uwielbiam Cię Aniołku.........

2. Pomimo tego że przez całe 4 lata liceum nie uczyłem się wcale (zwyczajnie sie opieprzałem) to jednak ucze sie w dobrej szkole z przyszłością(udało mi się tam dostac dzięki moim zdolnościom manualnym, jak to niektorzy mówią talent ze mnie;) ) . Wiem że po tym kierunku mam przyszlosc : dobry, dobrze platny zawod ktory przypadl mi do gustu. Mam pełny luz, zero nauki w domu. Podczas gdy wszyscy moi znajomi nie wyrabiają z kolokwiami, zaliczeniami ja siedze sobie spokojnie w domu, czując sie bezpieczny mam czas dla siebie..ufff, nareszcie ;) Może od przyszlego roku zaczne studiowac cos jeszcze... ale nie wiem czy zdołam sie aż tak poswiecic dla szkoły (:

3. Mam wspaniałych przyjaciół. Dziekuje Wam za wszystko

4. Jestem niepoprawnym optymistą i uważam że wszystko zawsze mi się uda(wystarczy "chcieć", a "móc" przyjdzie samo z czasem i nie ma rzeczy niemożliwych) ;; jaśniej : Nawet jeśli coś mi nie wyszło i nie jestem z tego zadowolony to po jakims czasie okazuje sie że tak miało być i zupełnie tego nie żaluje, wyszło na dobre i ciesze się że to mi sie przytrafiło, mogę to podciągnąć pod zasade : " nie rozpaczaj że to się stało, ciesz się że przytrafiło się to właśnię Tobie" ;)

5. Nie narzekam na nadmiar pieniędzy... nikt chyba tego nie robi.. Ale ostatnio nie narzekam tez na ich brak. Jeśli są to dobrze, jednak częsciej ich nie ma a wcale mnie to nie martwi i tak mam juz wszystko co kiedykolwiek chciałem mieć, Twoją Miłość. tak,  jestem cały w skowronkach.. he he

6. Najwazniejsze ze ja sam czuje się najszczesliwszym czlowiekiem na swiecie za kazdym razem kiedy spoglądam rano w lustro :) "cholerny farciarz....." ;)

7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. .....................................NIE MA NIKT TAKIEGO SZCZESCIA JAK JA!!!!

no tak, najwiekszy szczesciarz na ziemi zaczyna!!! pisze to dla siebie, ale jak kazdy artysta musze miec swoja publike więc link podam dla kilku wybrańców(tworze w samotności ale gdyby nie było żadnego odbiorcy to pewnie bym tego nie robił) (: (:

Pozdro Brajdaszki (:

szczesciarz : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

hamad | wictoria1982 | zarzadzanie-kadrami | ewcia-haski | szklanka-18 | Mailing